Flying Academy otevírá nový kurz teorie ATPL Ekonomická za skvělou cenu

06.02.2015 9 příspěvků

Flying Academy otevírá nový kurz teorie ATPL Ekonomická za skvělou cenu
Flying Academy otevírá nový kurz teorie ATPL Ekonomická za skvělou cenu (Zdroj: Aeroweb.cz)

Letecká škola Flying Academy (CZ/ATO 14) otevírá pro studenty nový kurz teoretické výuky ATPL s přídomkem Ekonomická. Nový kurz je vhodný především pro ty uchazeče, kteří již vlastní výukové materiály a výcvikové pomůcky, které jsou v souladu se schválenou osnovou výuky u společnosti Flying Academy. Uchazeči je poskytnuta teoretická výuka a přístup do testovacích otázek pouze v českém jazyce po dobu 18 měsíců od zahájení kurzu. Student je povinen při nástupu do kurzu prokázat vlastnictví požadovaných studijních a učebních materiálů.

Kurz ATPL Ekonomická nezahrnuje ve své ceně doplňkové a asistenční služby studentovi, například přihlašování a zastupování studenta na Úřadu pro civilní letectví, domácí zápůjčku učebních pomůcek a přístup k nadstandardním učebním pomůckám (například Jeppesen CBT, Jeppesen Airway Manual, online softwarové aplikace). Nákup tabletu od společnosti Apple je bez zvýhodněné ceny na rozdíl od kurzu ATPL Profesionální.

Cena kurzu ATPL Ekonomická je 39 990 korun bez DPH. Kurz lze upgradovat na standardní kurz ATPL Profesionální do dvou měsíců od zahájení za rozdílový doplatek 18 000 korun.

Zájemci o teorii ATPL mají též možnost se přihlásit do standardního kurzu teorie ATPL Profesionální. Student má v kurzu přístup ke všem výcvikovým manuálům, přístup k testovacímu portálu s databází otázek Evropské agentury pro bezpečnost letectví (EASA) v angličtině a češtině a možnost koupě tabletu iPad mini za zvýhodněnou cenu s vlastním přístupem do interního výcvikového serveru letecké školy Flying Academy s výukovými materiály (nejen pro teorii ATPL). Studentovi jsou dále k dispozici nadstandardní učební pomůcky a „postgraduální“ péče o studenta, plánování zkoušek u ÚCL a konzultace v průběhu zkoušek. Cena za teorii ATPL Profesionální je 53 333 korun bez DPH.

Srovnání verzí teorie ATPL u Flying Academy
 
ATPL Profesionální
ATPL Ekonomická
Kurz teorie ATPL (175 hodin na učebně + 475 hodin samostudium, testy a e-learning)
ANO
ANO
Aktuální db testových otázek EASA (ČJ a AJ)
ANO
ČJ ANO / AJ za 7 000 Kč (rok)
Studijní materiály
ANO
ANO na učebně
iPad za cenu 5 400 Kč
ANO
NE (přípl. 6 055 Kč k Profesionální verzi)
Návštěva ŘLP, hangárů a dalších akcí pro piloty
ANO
NE (příplatek 2 000 Kč)
8 hodin individuálních konzultací
ANO
NE (příplatek 8 000 Kč)
Odměna 5 000 Kč za vynikající studijní výsledky
ANO
NE
Teplé nápoje a občerstvení
ANO
ANO
Komunikace s ÚCL (Přihl. na zkoušky atp.)
ANO
NE
Přístup k Oxford CBT
ANO
NE (3 500 Kč / 6 měsíců)
Jeppesen Airway Manual k zapůjčení
ANO
NE (500 Kč / 6 měsíců)
Jeppesen ATPL manuály a e-manuály
ANO
NE (2 000 Kč / rok)
Cena kurzu bez DPH
53 333 Kč
39 990 Kč

Přihlásit se můžete e-mailem pilot@flyingacademy.com, nebo telefonicky +420 2 2888 2444.

Mohlo by vás zajímat


Zkušenosti a doplnění našich čtenářů

Kolik na ucebne?

07.02.2015 v 18:58 Josef

8 hodin konzultaci z povinneho pensa 650 hodin? A krome konzultaci se neco na ucebne tedy dela, ci je to ciste samostudium?

Odpovědět

konzultace

08.02.2015 v 9:18 robo

do politiky FA nevidim ale v textu je napsano "individualni konzultace" coz podle mne je neco nad ramec 65 povinych prednasek. Pokud by to tak bylo, tak je to podle mne prinos pro studenta, protoze muze individualne "potrapit" lektora s tim co mu opravdu nejde. Prednasky by meli byt taky vlastne konzultace ale spousta (temer vsichni) studentu to pochopila jako nalejvarnu a mysli si ze za 65 hodin se dovi od lektoru vsechno. To se opravdu nedovi. 65 hodin je tak tak na to aby se preptali na veci kterym nerozumi a ne na to aby se naucili treba definici ortodromy...

Odpovědět

RE: Kolik na ucebne?

08.02.2015 v 9:20 Petr

Ano správná otázka. Je to totiž typický " produkt" dnešních škol. Zaplať a my ti za to dáme papír pro ÚCL. Takže si kupujete pouze předražené potvrzeni, nikoliv vědomosti.

Odpovědět

RE: RE: Kolik na ucebne?

08.02.2015 v 10:12 ian

ja poznam aj vysoku skolu, kde ked absolvujes 3 roky dostanes papier o kurze atpl a je to uplne ale uplne to iste ako ked tam ides na 65 hodin prednasok. bohuzial, treba sa na to pozerat aj z druhej strany a to je obrovsky nezaujem studentov...lebo kazdy vidi iba uniformu,plaz,letusky a pohoda...akurat ze tak to vobec nie je...

Odpovědět

Vlastní zkusenost s FA

08.02.2015 v 11:56 Tomas

Absolvoval jsem ve FA kurs ATPL, pred peti lety. Víkendové přednášky jsou fajn, vetsina lektoru mela uz neco za sebou a dokazala o tom hezky povyprávět. ALE v žádném případě to nikdo nesmí brát jako přípravu na zkoušku na UCL. Moje příprava představovala nákup 14 učebnic od Oxfordu (dalších cca 30,000 Kč) a desítky hodin na portálu Aviation Exam. Pak se to da na UCL udělat na první dobrou.

Odpovědět

RE: konzultace + vlastní zkušenost

08.02.2015 v 12:37 Lubor

Naprostý souhlas (robo + Tomas). Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že bohužel i někteří lektoři to pojali jako procházení otázek na AVexam. Co na to říci? Vidím to doma na svým "již brzy juniorovi". Vědomosti je třeba vysedět nad kvalitními podklady. Porovnat informace z více zdrojů. To - bohužel stojí spoustu času, kterou dnešní mlaďasové jen tak neumí investovat. Neexistuje způsob, jakým by do Vás škola ty informace "nalila". To musíte holt sami chlapci a děvčata. Škola maximálně může vytvořit předpoklady k tomu, abyste měli kvalitní lektory a kvalitní podklady. Ten zbytek, ten je jen a jen na Vás. V první řadě si musíte odpovědět na otázku: kdy začnu makat minimálně na 110%, abych měl úspěšnost u zkoušek nad 90%? Až tohle budete sami vědět a chápat, tak Vám bude jasné, že na přednášku z daného předmětu musíte již přijít připraveni tak, že budete mít prostudovány (=ne jen přečteny) podklady (učebnice), projeté všechny otázky z dané problematiky na AVexam tak, aby to bylo alespoň zelené, a budete mít v hlavě srovnané, na co se potřebujete zeptat. Jakmile se předášející odchýlí od toho, jak jste to pochopili - ptejte se ihned. Je to Vaše vzdělání a on je tam pro Vás. Pak teprve pro Vás bude mít přednáška přínos. Jinak to bude proflákaný čas, který jste mohli strávit užitečněji. pozn. ostatním to možná také bude vrtat hlavou, že "ten vepředu" tam něco blábolí, ale nebudou mít "koule" se na to zeptat, protože se nepřipravili. Je to jen a jen na Vás. Buďte rovnocennými partnery pro své lektory. Dobrý lektor to rád ocení.

Odpovědět

teorie

08.02.2015 v 13:06 robo

ja jsem to delal pred lety a tehdy asi ani nikdo krom FA nebyl. Nechci delat reklamu, nazory a zkusenosti jsou ruzne ale u mne byli skveli lektori. Taky jsem si knizky (oxford, jeppesen a jine) koupil za sve a studoval a dal na jedno sezeni vsechno. Co se tyce teorie, je predse napsano 650 hodin, coz by mela byt realna vyuka. Kdyby to melo byt odprednasene tak se nikdo nedoplati, lektor je taky clovek a musi z neceho zit. Proto je na konzultace jen 10 procent. Nikomu nikdo ani na normalni skole nic nenaleje do hlavy, musi se holt ucit sam. A teorie ATPL je to nejmin co clovek potrebuje k praci pilota. Pak kurs stiha kurs a test stiha test. Je to podminka nutna tak neni duvod brecet ze tak nebo tak, pustit se do toho a udelat. Na to staci v dnesni dobre opravdu jenom trocha snahy.

Odpovědět

atpl vyuka

17.02.2015 v 13:15 Tomáš

Jsem lektor atpl i když ne přímo ve Flying Academy, ale přidám můj názor. Nevyplatí se šetřit na leteckém výcviku, nejlevnější neznamená vždy nejvýhodnější ba právě naopak. Jestliže za celý výcvik ATPL zaplatím 1mil nebo 1,2mil může mít rozhodující fakt jestli práci poté najdu nebo ne. Nicméně tohle neplatí o ATPL teorii, kde je to právě naopak. To, že FA zlevnila kurs je krok správným směrem. To co potřebuje student je zaplatit co nejméně korun aby dostal certifikát a mohl jít na úřad. Jestli někde platit 55tisíc a jinde 30tisíc, tak zde je přesně to místo kde neváhejte šetřit. Důvod je jednoduchý, zde se neučíte od lektorů, ale z materiálů. Kvalitní materiály v češtině neexistují a rukou popsané tabule při konzultacích je styl vyúky minulého století. Zároveň Vám žádný instruktor nevysvětlí věci tak dobře a názorně, jako animace interaktivního CBT, kde vidíte vše jak se hýbe, můžete si to pustit kdykoliv znovu a učit se po večerech nebo kdy máte čas. Výuka ATPL je tak hlavně na Vás, až školy budou poskytovat kvalitu tak ať si účtují adekvátní částky, ale aktuálně si opravdu kupujete od škol především hodně drahý certifikát. A až jednou budete stát na interview a budou Vám kladeny otázky na aerodynamickou tětivu profilu nebo kritického machovo číslo, oceníte že jste se učili z anglických CBT dvojnásob.

Odpovědět

vyuka

17.02.2015 v 19:17 robo

mate pravdu precedo, jenze ty CBT taky neco stoji a tu prezentaci si lektor nedela taky pro to aby ji nekdo jen tak pak okopiroval. Vim kolik to da prace. doufam ze se tady nebavime o tom ze se CBT daji nekde ukrast, to si pak muzeme timebuilding sproste napsat. Pokud nekdo chce mit kvalitni vyuku, musi mit dobreho lektora ktery taky ma svou cenu a za rohlik s maslem to ucit nepujde. Nevim jestli by to bez tech lektoru slo, treba takovou gridovou navigaci pochopit jen tak bez vysvetleni, nebo nektere tabulky z flight planningu nemusi byt tak jednoduche. Popsane tabule jsou sice z minuleho stoleti ale psal po nich nejeden genius a dalsi se z nich naucili, protoze krom jineho nebyli lini. Pravda, nejdou ukrast, musi se to pri nich odsedet a pak se setrou, takze pokud se neprepisi do sesitu tak smula. To same se tyka i praxe, spousta lidi by to nejradsi neodlitala a jenom mela vydanou licenci a co mozna nejdriv, protoze uz na ne asi ceka Lufthansa nebo British a oni nemaji cas se zdrzovat letanim. Jak jiz bylo receno vyse, neni to vubec o hezkych holkach a nejakem postaveni ale o tvrde praci zejmena v dnesni dobe.

Odpovědět

Přidat komentář