AIR TEAM - avionika a přístroje pro létání
Facebook Twitter Google+ YouTube RSS E-mail

Stáhněte si nový přehled nejdůležitějších frekvencí!

1. ledna 2012
Autor: Adam Zuska, 7 příspěvků, celkové hodnocení článku: 3,3
Klíčová slova: | Letiště | Předletová příprava | Radiokomunikace a letecká frazeologie | Angličtina pro piloty | Rubrika: Letadla

Chcete mít nejpoužívanější letecké frekvence vždy po ruce? Vytiskněte si jejich nový a aktualizovaný přehled do vašich nákoleníků.

Zbrusu nový štítek je aktualizovaný k 1. lednu 2012 a navazuje na svého předchůdce, oproti kterému dostal nový kabát. Je nyní ve formátu PDF, a to jak v českém, tak v anglickém jazyce. Tak neváhejte a stahujte!

Přehled nejdůležitějších frekvencí je ve formátu A5, tak aby ideálně zapadl do vašeho nákoleníku.

Přehled nejdůležitějších frekvencí v češtině stahujte ZDE.

Přehled nejdůležitějších frekvencí v angličtině stahujte ZDE.


  Přílohy ke stažení:







Jak oznámkujete tento článek?

Aktuální skóre: 3,3

Jako ve škole, 1 nejlepší, 5 nejhorší.

+
1
2
3
4
5
-


Zkušenosti a doplnění našich čtenářů
Celkem 7 příspěvků. Dodržujte prosím tato jednoduchá pravidla.

frekvenceTomáš 23. 9. 2010 13:24:00Odpovědět
Děkuji, toto se hodí každému pilotovi. Jen bych navrhnul doplnit frekvence o zahraniční země. Např. Wien info 124,400, nebo tuším 118,525, München info 125,800 a další.
Re: frekvenceVojta Novotný 23. 9. 2010 13:51:00Odpovědět
Ahoj Tomáši, děkujeme, je to zajímavý nápad a inspirace pro nás :)
vysvětleníMike 23. 9. 2010 21:48:00Odpovědět
Ahoj....možná by stálo za to, vytvořit aji krátký návod na používání jednotlivých frekvencí...protože třeba nechápu, proč je JEN u civilních řízených letišť napsáno 3 minuty před vstupem do CTR z třídy G....když tohle tak nějak platí všeobecně (3 min nebo 10km před vstupem do ŘÍZENÉHO PROSTORU) u všech..i vojenských...což si spousta lidí neuvědomuje..a pak jsou z toho narušení a incidenty v letovém provozu. Proč je toto napsánu v Ostravě u RAD a ne u TWR..??... Dále, třeba k čemu je Pha Terén..?? a Praha Info..?? Když je to podle předpisu řady L Praha Informace/Information...??
RE: vysvětleníAdam Zuska 23. 9. 2010 22:20:00Odpovědět
Pokusím se stručně reagovat... Především, ten přehled je POMŮCKA, kterou si může stáhnout DOBROVOLNĚ každý, komu přijde vhod. Není to ani AIP v kostce, ani učebnice, jak létat! To bych rád zdůraznil. Frekvence i poznámky u stanovišť vycházejí především z našich osobních pozorování a zkušeností, na co se nejčastěji zapomíná, popřípadě co je nejdůležitější. Samozřejmě že jsme omezeni i místem, a tak se poznámky zkrátka nevešly všude. U TWR to není proto, že je na věž často člověk přelazen z oblasti (opět vycházíme ze zkušeností). Jak jsem ale již uvedl, je to pomůcka, která někomu možná ušetří čas, někomu možná poslouží k úplně jinému účelu...
Děkuji!Miloš 27. 1. 2012 14:56:00Odpovědět
Super práce! Děkuji za pomůcku, bude se hodit :-)
PoděkováníPavel 14. 5. 2012 16:28:00Odpovědět
Efektivní, přehledné, užitečné. Děkuji, dobrá práce
Praha terénTomáš 9. 6. 2012 11:00:00Odpovědět
Pomůcka zcela jistě bezvadná, jen jsem nikde nenašel frekvenci PRAHA TERÉN. J e k tomu nějaký důvod. Zdá se mi, že i vojáci svými radary pro přesné zaměření mohou někdy pomoci, zvláště letadlům bez odpovídače.

Přidat vlastní zkušenost

Přečtěte si prosím pravidla pro příspěvky

Jméno: Předmět příspěvku:

Ochrana proti spamu - připočtěte k číslu 13 pětku a výsledek zapište do tohoto políčka:

   Adresa autora: 54.147.40.1 xxx

Přehled leteckých simulátorů v ČR





 





Máte připomínku nebo námět k Aerowebu?
Budeme potěšeni za každý váš námět nebo připomínku. Stále je co zlepšovat :-)


Číslo publikace ISSN 1801-6847. Copyright (c) 2005-2014 Aeroweb.cz. All rights reserved.
Server provozuje společnost Mavisys, s.r.o.