Nová C172SP s Garmin 1000 rozšiřuje flotilu společnosti F AIR

15.11.2012 5 příspěvků

Nová C172SP s Garmin 1000 rozšiřuje flotilu společnosti F AIR
Nová C172SP s Garmin 1000 rozšiřuje flotilu společnosti F AIR (Zdroj: Aeroweb.cz)

Benešovská letecká škola F AIR hlásí posilu své flotily. Nový letoun Cessna 172SP s imatrikulací OK-UTC je v provozu od včerejšího dne. Pohání jej motor Lycoming o síle 180 koní a ve výbavě má skleněný kokpit Garmin 1000, autopilota a nezbytnou výbavu IFR.


Foto Jan Drhlík

Cena pro VFR lety je 3 600 Kč bez DPH, palivových a přistávacích poplatků.

Cena pro IFR lety je 4 695 Kč bez DPH, palivových a přistávacích poplatků.


Foto Jan Drhlík

V případě zájmu o pronájem letounu kontaktujte:

F AIR

Mohlo by vás zajímat

Témata

Aktuality


Zkušenosti a doplnění našich čtenářů

Dotaz na provozovatele

16.11.2012 v 8:54 Vojta

Co se skrývá v onom rozdílu cen VFR a IFR letu, kromě toho, že pokud poletím IFR, tak zaplatím větší zisk provozovateli? Proč bych měl platit zbytečně víc, když letím se stejným letadlem, za stejných podmínek (do pořádného IFR počasí s tim stejně nemůžu), opotřebovávám ho úplně stejně? Nebo si při VFR nesmím zapnout ty Garminy, abych je neokoukal? :-) Nic ve zlém, ale přijde mi to divné. Díky předem za vysvětlení.

Odpovědět

...

16.11.2012 v 19:07 hoplit

Nepřemýšlel F-Air umístit taky nějaký 4 místný letadlo (pro VFR cenově přijatelný) do Brna? V čem mám vozit rodinu??

Odpovědět

RE: Dotaz na provozovatele

17.11.2012 v 12:06 Pepa

...ten rozdíl bych viděl v tom, že chcete-li udržet letadlo VYBAVENÉ pro let IFR také jako SCHOPNÉ pro let IFR, zaplatíte každý rok 15-20.000 Kč za kontrolu avioniky IFR + každé dva roky kontrolu XPDR (to i u VFR)a výškoměrů. That makes a difference :-) Chceš si nalétat a zapsat IFRové hodiny - připlať si...nic víc bych v tom nehledal.

Odpovědět

ifrové hodiny

17.11.2012 v 20:26 Honza

A taky jsou, řekl bych, ifrové hodiny kvalifikačně cennější:-)

Odpovědět

rozdil v cene VFR/IFR

20.11.2012 v 15:29 Lubor

... mit dvoji cenu specielne u masiny s G1000, kde proste tu "televizi" zapnutou mit musite at letite VFR ci IFR mi pripada podivne. Ale kazdy cini jak uzna za vhodne a ostatni mohou vzit ci nechat lezet.

Odpovědět

Přidat komentář