AIR TEAM - avionika a přístroje pro létání
Facebook Twitter Google+ YouTube RSS E-mail

Velká premiéra! Na Aviatickou pouť dorazí Breitling Jet Team

9. března 2017
Autor: Redakce, 4 příspěvků, celkové hodnocení článku: 3,8
Klíčová slova: Rubrika: Krátké zprávy


V programu letošní Aviatické pouti, která se na pardubickém letišti uskuteční o víkendu 3. a 4. června 2017, se poprvé v její dosavadní 27leté historii představí světová akrobatická velkoskupina na proudových letadlech – Breitling Jet Team.

„Již nyní můžeme s hrdostí oznámit, že se nám podařilo zkontaktovat a do programu zařadit asi světově nejznámější soukromou akrobatickou skupinu Breitling Jet Team, která létá na československých proudových letounech Aero L-39 Albatros. To, že Francouzi reagovali na naši poptávku, jistě svědčí o alespoň evropském významu Aviatické pouti. Návštěvníci tak letos uvidí velice dynamické skupinové vystoupení šestice proudových letadel. Jedná se o první vystoupení uskutečněné na pardubickém nebi od dob prvního vzletu Ing. Jana Kašpara v roce 1910. Návštěvníci Aviatické pouti tak budou mít jedinečnou příležitost sledovat umění pilotů, jež jsou ozdobou řady předních světových airshow,“ říká k potvrzené účasti skupiny Breitling Jet Team Jan Rudzinskyj z organizačního štábu Aviatické pouti.

Chybět nebude ani tradiční pestrý pozemní program s řadou ukázek a rozmanitých aktivit pro děti. Více informací o aktualitách z připravovaného programu lze již nyní získat na stránkách www.aviatickapout.cz.







Jak oznámkujete tento článek?

Aktuální skóre: 3,8

Jako ve škole, 1 nejlepší, 5 nejhorší.

+
1
2
3
4
5
-


Zkušenosti a doplnění našich čtenářů
Celkem 4 příspěvků. Dodržujte prosím tato jednoduchá pravidla.

A další novinka :(Michal 10. 3. 2017 12:39:00Odpovědět
Tak letos se letadlem na AP nepodivame :/ asi to nejsou schopny uridit podle vyjadreni. Zrovna letos kdy program je super. Nahazou pilotum klacky pod nohy
Autem tam nepojeduFranta 10. 3. 2017 16:01:00Odpovědět
Chápu, že je to práce navíc a že člověk z autobusu zaplatí stejnou vstupenku jako pilot. Ale že by profesionální řídící z LKPD neuřídili 50 VFR příletů během dvou hodin, to ať mi netvrdí. Škoda, poletíme jinam.
souhlasMichal 10. 3. 2017 16:57:00Odpovědět
Franta: Ano presne to same jsem si rikal tedka doufam ze vyjde aspon DOD na LKCV. Ale co chtej to maj.
no jo noPetr 10. 3. 2017 20:21:00Odpovědět
A vy jste si nevšimli, že už dlouho nazpět jsou na konkrétních leteckých akcích letadla GA a UL jejichž piloti přiletí pouze jako diváci brána jako obtížný hmyz ? Letecké dny tohoto typu jsou jen masařina a komerčárna . Pardubky jsem ignoroval vždy a vždy jsem si to po informacích od kolegů pilotů potvrdil jako správné. I minulá Roudnice stála v oblasti přívětivosti k přilétnuvším návštěvníkům za nic. Na DOD jsem byl dvakrát a přístup například v systému odletů nebyl podle logiky ale podle toho kdo je důležitější. Pro příklad - odlet letadla komplet vybaveného pro IFR jednoho z účastníků byl upřednostněn navzdory předepsaných odletových slotů UL, které pak musely startovat těsně před bouřkou jako prase a tak tak ji oblétat. A nic nepomohlo rádiové vysvětlování situace a možných problémů. Ale holt velká mašina byla dražší tak měla přednost. Díky tomuto rozhození slotů nám povolily start o 45 minut později a ty přeháňky, které bychom při startu podle slotu v klidu minuli, stály za to. Za sebe říkám tyto akce bojkotuju. O skutečné letectví na těchto akcích jde podle mmne až na posledním místě. Což je vidět i u diváků, které zajímá více přidružená výstavka třeba motorek a skákací hrad než nějaký letadla. Kdo se byl podívat třeba na leteckou akci u Salise ve Francii, vidí propastný rozdíl mezi akcemi zde a ve světě.

Přidat vlastní zkušenost

Přečtěte si prosím pravidla pro příspěvky

Jméno: Předmět příspěvku:

Ochrana proti spamu - připočtěte k číslu 21 pětku a výsledek zapište do tohoto políčka:

   Adresa autora: 54.224.102. xxx
Existují staří piloti a existují troufalí piloti. Nikdo však nezná starého troufalého pilota.
olanzapin halveringstid olanzapin smeltetablet olanzapin graviditet
naltrexon dosierung naltrexon wirkung naltrexon og campral
fluconazol hexal fluconazol gardnerella fluconazol 50 mg dosis

Přehled leteckých simulátorů v ČR





 





Máte připomínku nebo námět k Aerowebu?
Budeme potěšeni za každý váš námět nebo připomínku. Stále je co zlepšovat :-)


Číslo publikace ISSN 1801-6847. Copyright (c) 2005-2014 Aeroweb.cz. All rights reserved.
Server provozuje společnost Mavisys, s.r.o.