Dnes je 21. září 2019

6:47 19:01

Nejnovější příspěvky k článkům

RE: Travel

19. 9. 2019 v 12:18 ÚCL prověří „jednomotorový“ let Boeingu 737 Smartwings

Naprosto souhlasim. Presne a vystizne popsana, nekolik let trvajici, standardni firemni politika TVS, nyni pod novym jmenem Smartwings. Muzeme byt stastni, ze se do dnesniho dne nestala zadna tragedie a kez by tento incident alespon prispel k zasadnim zmenam!

Travel

19. 9. 2019 v 12:02 ÚCL prověří „jednomotorový“ let Boeingu 737 Smartwings

Včera v 8:57   Adam   Mám k tvému příspěvku výtku, a to, že záznamy z CVR byly úmyslně vymazány. Úmyslně vymazány nebyly, protože ani nemohly. CVR se nahrává ve smyčce s maximální stopáží posledních cca 2 hodin, pokud se nepletu.   Ano je to samozřejmě tak, záznam byl vymazán přehráním dalšího, správně jsem měl napsat, že záznam nebyl uchován.  

RE: RE: Travel

18. 9. 2019 v 9:45 ÚCL prověří „jednomotorový“ let Boeingu 737 Smartwings

Ano, nebyly umyslne vymazány,ale premazany dalším letem jiz za 6 hodin. Leda ze by TVS jako  operator tyto po incidentu stáhl a uchoval pro šetření,coz by mela byt jeho povinnost. Nehledě na to, ze let na jeden motor trval vice než dve hodiny,takze tam vznik problémů asi ani nebude. Na tom je jasne videt ze ani vyrobce,urad upravující legislativu, ani úřad dohlizejici nepředpokládají, ze letoun poletí po vzniku problémů vice jak dve hodiny :-)

RE: Travel

18. 9. 2019 v 8:57 ÚCL prověří „jednomotorový“ let Boeingu 737 Smartwings

Mám k tvému příspěvku výtku, a to, že záznamy z CVR byly úmyslně vymazány. Úmyslně vymazány nebyly, protože ani nemohly. CVR se nahrává ve smyčce s maximální stopáží posledních cca 2 hodin, pokud se nepletu.

RE: Travel

17. 9. 2019 v 7:13 ÚCL prověří „jednomotorový“ let Boeingu 737 Smartwings

Souhlasím. A pokud se ukáže, že to bylo kontaminovaným palivem (což by vysvětlovalo, proč ho pustili zpátky do provozu tak rychle) doufám, že nejlepší pilot společnosti bude po zásluze odměněn a nemyslím tím zrovna další držhubné od TVS. Při představě, že mám na palubě rodinu a vlevo ve flightdecku sedí takové arogantní nezodpovědné hovado, se mi dělá zle. Nedivil bych se, kdyby na něj cestující podali oprávněnou žalobu.   

RE: RE: To Tomas

16. 9. 2019 v 22:51 Jak se řídí vrtulník, aneb „všecky páčky do zatáčky“

tam ale jen přehodíš frekvence ze stand-by na aktivní. na radiu musíš ladit normálně ručně. :-)  

RE: To Tomas

14. 9. 2019 v 13:26 Jak se řídí vrtulník, aneb „všecky páčky do zatáčky“

na cyklice máš transmiter switch, podobně jako v éru 

RE: „Velitel letadla patří k nejzkušenějším ve společnosti, posádka měla situaci pod kontrolou a rozhodně by nic nepodcenila,“

14. 9. 2019 v 9:57 ÚCL prověří „jednomotorový“ let Boeingu 737 Smartwings

Kapitán tohoto letu je dost inteligentní a zkušený, aby neustále během letu sledoval možná letiště pro nouzové přistání a z letové hladiny, ve které se nacházel, by na některé letiště doklouzal. Navíc je po trase řada vojenských letišť, na která by mohl nouzově přistát. Výrobce Boeingu 737-800 může být rád, že náš pilot převedl celému světu spolehlivost letadel zmíněného typu.,   

Skvělý článek

13. 9. 2019 v 15:26 S Cessnou 206 po ostrovech Středomoří

Moc pěkně napsané,  přečetla jsem jedním dechem... Musek to být úžasný letecký zážitek, VFR let, na který se jen tak nezapomíná. Přeji více takových článků a žádné racky:-)

Jistě

12. 9. 2019 v 11:46 Sen o vlastním letadle Cessna 172

Pokud se dohodnete s dalšími dvěma investory a letadlo dáte do provozování např. nějaké letecké škole, proč ne. Buď za to provozování budete platit a lítat budte jen vy tři, nebo se můžete dohodnout na způsobu a rozsahu využití vašeho letadla provozovatelem - pouze pro vyhlídkové lety, IFR výcvik, navigační výcvik, základní výcvik. Letadlo vydrží 10, 15, 30 let. Jde o to, jestli tak dlouho vydrží partnerství investorů.