Dnes je 26. září 2018

6:55 18:52

Nejnovější příspěvky k článkům

RE: Doprava a dny NATO

24. 9. 2018 v 10:21 Dny NATO 2018

Vstupné na téhle akci nikdy nebude. Musí to být zadarmo, aby tam zadarmo přijely účinkovat armády, letadla, atd. Už se to několikrát řešilo. Nemohou zavést ani nějaké symbolické vstupné, třeba 20 Kč. Doprava na akci je šílená, doporučuji přijet před půl osmou a nejlépe od Studénky, to je ještě téměř nulový provoz. Sice pak musíte  počkat, než otevřou areál, ale nstojíte 2 hodiny v koloně.

Doprava a dny NATO

24. 9. 2018 v 8:16 Dny NATO 2018

Akce je to vydařená, ale pravdou je, že doprava na akci a z ní je její největší slabinou. Taky jsem stál frontu na autobus a taky jsem to po půl hodině vzdal a šel pěšky. Hlavním problémem byl nízký počet autobusů, nulová organizace a nesmyslný nákup lístku na jízdu přímo u řidiče (potíže s drobnými, velkými bankovkami a počítáním vůbec) - nákup u stánku před nádražím u pár brigádníků plus několik vyznačených koridorů pro nástup by celou situaci snadno vyřešilo. Co jsem slyšel, obrovské potíže měli i řidiči osobních aut, než se dostali na parkoviště. Problémem jsou taky davy lidí na samotné akci, omezený počet stánků s pitím (stánků na jídlo byl dostatek). Hnízda placených toalet jsou taky svérázné, voda na mytí rukou u nich došla hned dopoledne, a ty fronty nutí muže močit u plotů, kde se dá, ženy musí fronty vystát. Polovinu možného výhledu na pozemní ukázky pro neVIP blokují panely fotovoltaické elektrárny, takže taky nic moc. Pokud jde o drzost přiopilých návštěvníků, co si na přecpaném nástupišti klidně zapálí cigaretu, předbíhají nebo neuvolní místo člověku s místenkou - chyběli strážníci, možnost člověka vyrazit z akce kvůli opilosti. Nedivím se, že když si někdo vystojí půlhodinovou frontu na pivo u stánku, protože se nikde nedoví (třeba na letáčku rozdávaném u vchodu), že o 100 metrů dál jsou další 3 stánky s jen pár lidma, koupí si víc piv najednou. Dokud tohle nějak nevyřeší, nebo se nezavede vstupné v rozumné výši, už mně tam neuvidí.

RE: Inštruktor

20. 9. 2018 v 19:00 Motivace

Ahoj Laco, zdravím Tě po delší době a jsem rád, žes instruktorskou kvalifikaci nezrušil. Kdo ví, co napadne bývalého majitele Foxe až se jednou zase vrátí domů. Pozdravuj ostatní kamarády a přileťte nebo přijeďte do HB. Je tam krásně.

Inštruktor

19. 9. 2018 v 11:42 Motivace

Dnes už je to kľudnejšie,majiteľ Foxa vetroň predal,a tým pádom sme doakrobatili,aj žiakov je pomenej,zmenili sa aj osnovy a ide nám to celkom v pohode )))Vždy ma fascinovala akrobacia a tak som podobne ako Pepson začal s akro výcvikom,neskôr som sa preškolil na MDM-1 Fox. A tu sa mi začalo inštruktorovanie prelínať s akrobačkou,a keď som preskakoval zo zadnej sedačky Blaníka do prednej akrobata trénovať zostavu,mi to začalo vyslovene vadiť. Dostalo sa to do štádia,že som si chcel zrušiť kvalifikáciu FI GLDAhoj Kájo,to ako keby si o mne písal. Inštruktorák som robil v r.1995 a v tom čase ma zo zadnej sedačky nedostal nikto.

ATC

18. 9. 2018 v 10:58 Gander: záchrana na cestě přes oceán

Chválím za pěkný článek. Ano, Gander a Shannon jsou mezníky při transatlantických letech, i když dneska opravdu už záložními. Jejich Air Radio a VOLMETy na krátkých vlnách jsou ještě stále v záloze pro spojení s posádkami uprostřed oceánu.

RE: Hrůza hrůzoucí, jak jsou....

17. 9. 2018 v 13:16 MEP ve Španělsku aneb Seneca, sea and sun – 3. část

A nemohli by oni v tech 400ft, potkajice rotor, zase dat ty packy dopredule a letet na 2 vrtulky?

frajer

17. 9. 2018 v 8:26 Šonka vede RBAR 2018, v Rakousku vyhrál potřetí v řadě

šonka je fakt frajer, doufám že mu letos celkové vitězství vyjde, poté co ho loni zařízli...

Hrůza hrůzoucí, jak jsou....

14. 9. 2018 v 21:30 MEP ve Španělsku aneb Seneca, sea and sun – 3. část

Hrůza hrůzoucí, jak jsou....někteří lidé na sebe programně zlí. Ale žádný div, když zejména komerční televize -ale i VP-média- "vychovávají" lidi svými nenávistně nastavenými pořady jako např. Výměna manželek, Aféry, příp. další totální debilnosti (Soudkyně Brambora, soudec Šáša....) odtržené nejen od reality, ale hlavně od slušnosti a od toho, co představuje v právním jazyce pojem "dobré mravy". Téměř nikdo tu neocenil ale např. zcela brilantní sloh a gramatiku autorky, a především to, co je dáno výlučně nadrůměrným talentem - a jen velmi dobrému spisovateli prózy a beletrie... Nu a ke skillu? Jsem také pilot. A můžu jen říct, že vše má mít své meze. A tak se jen domnívám, že vše bylo jakž tak přijatelné, až na ten motor ve 100ft; vše ostatní se dalo s rezervou u tohoto MEP pilotáží "pochytat", až na toto jediné. Kdyby se totiž pod nimi objevil byť jen náznak nějakého posměrného rotoru, nechytili by to. Budou tu určitě piloti, kterým se to stalo. A to doslova na místě, kde to veškerá teorie víceméně stopro vylučuje. Tak to je ode mě vše. Každopádně přeji všem kolegům stejný počet hladkých finálek jako take-off's :-)) a Daně zejména. Je to ve své podstatě fantastická holka, ze které by si 90% něžné populace -zvětšiny "ztělesněné nudy"- mohlo vzít mustr. A nepochybuji ani na chvíli, že až si projde -byť zatím "jen" na CPLko, nějaká ta átéerka etc., tak se dost brzy dostane na pravou židli něčeho, co lítá 450-ti knoty ve FL360 s dvěma stovkami pasažérů za zády... Čau všem, Thomas Fanthomas ;-)

RE: RE: Medical 1 2018

12. 9. 2018 v 16:59 Medical 2012 – zdravotní prohlídka na ÚLZ dnes

Ahoj Jano, bude potřeba výpis ze zdravotní dokumentace.