Dnes je 19. května 2019

5:09 20:46

Nejnovější příspěvky k článkům

Examinator profík?

15. 5. 2019 v 15:33 MEP ve Španělsku aneb Seneca, sea and sun – 3. část

Examinátor profík, fakt nevím. Hned při čtení článku mě to zarazilo, jedu hodin a půl autem na letiště, abych zjistil, že se nedá letět? V ten okamžik, jsem si řekl, že s takovým plotem bych rozhodně letět nechtěl.

RE: TRAGÉDIA LETU SQF 5605

15. 5. 2019 v 12:15 Přistání přes černou díru: nenechte se vtáhnout!

Poznámka na okraj skoro 10 let starého článku (narazil jsem na něj z odkazu): Úvaha o kolektivní iluzi plyne z fatálního nepochopení podstaty letových iluzí jako takových. Tyto iluze vznikají individuálně, ovšem zákonitě u každého stejně. Falešné pocity pohybu v prostoru při zrychlování či zatáčení letounu budou prakticky totožné u pilotů i stovek cestujících. Nejde se jim vyhnout a objeví se za stejných podmínek pokaždé znovu. A právě proto se o nich hovoří a píšou se články - aby o nich piloti věděli co nejvíc a dokázali jim nepodlehnout.

Arogance a nekázeň: Zkáza Suchoje jako výsledek ruské mentality?

14. 5. 2019 v 16:01 Bilance po nehodě Superjetu v Moskvě je 41 mrtvých a 37 zraněných

https://www.armadninoviny.cz/zkaza-suchoje-jako-vysledek-ruske-mentality1.html?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu

zkouska

14. 5. 2019 v 7:40 MEP ve Španělsku aneb Seneca, sea and sun – 4. část

rad bych na Harryho kontakt. To musi byt "pilot" k pohledani. Vidim ze se vycvik oplatil stylem "nechci slevu zadarmo". Co na tom ze zkratka byla sice delsi ale o to min pohodlna. Kdyz uz bych teda chtel byt jo poctivy, tak bych se to doucil a pockal opet na vlidneho Harryho a nedelal escape prez nejakeho Joseho. Ono ty zkusenosti ze Senecy jsou vlastne k nezaplaceni. Ale i tak dik autorce za popis, alespon dala ostatnim doporuceni kam nejit. Ja bych tuto skolu a vsechny kde maji tohoto kouzelnika jako examinatora obesel obloukem.

nedostatok

14. 5. 2019 v 7:31 Zůstanou vrtulníky bez pilotů?

je rovnaky ako aj inde. Je nedostatok lacnych pilotov. 200 hodinovy zaciatocnik nie je vhodny na vsetko. Ak by sa kapitanovi nieco stalo, zivotnost lietadla bude spravidla do vycerpania paliva. A za chvilu tu mame dobu cpt/strojnik, copi/strojnik a B-737MAX. Ale to tu uz vlastne bolo...

RE: a jak to dopadlo?

11. 5. 2019 v 14:25 MEP ve Španělsku aneb Seneca, sea and sun – 3. část

Jaroslave, tady jej máte: https://www.aeroweb.cz/clanky/5936-mep-ve-spanelsku-aneb-seneca-sea-and-sun-4-castTěší mě, že Vás seriál zaujal. :)

Cena

11. 5. 2019 v 11:15 F AIR otevírá bázi na LKKV s exkluzivní nabídkou kurzu PPL(A)

No, každého asi rozčiluji jiné komentáře. Někoho pro změnu "vychovatelé", kteří na netu různymi způsoby demonstrují, že "oni si to můžou dovolit" a socky, co řeší ceny by se měli srovnat. Kupodivu to bývají vždy s jistotou lidé, kteří si v reálu vyskakovat zrovna nemohou... 😂 Protože zajištěny člověk se takto projevovat nepotřebuje.  A mohu ujistit, že s výjimkou výherců ve sportce, různých nepovedenych dědiců a státních uredniku s otevřenou kapsou všichni peníze řeší.  Kdyby je totiž ve svém životě neřešili, tak by zcela pravděpodobně nebyli tam, kde jsou... PPL z 80% dělají studenti, co jdou za kariérou a ty sakra zajímá, zda dají 180 nebo 250.. Takže v řadě případů jsou uvedene argumenty zcestné... PPL se nechá udělat v klidu, se všemi souvisejícími  poplatky a náklady za 180 a na regulérním letadle... V tomto případě považuji za hlavní problém chování firmy, která ani otevřene neprezentuje svoje ceny a podmínky... A nabízí nějaké "skvělé akce"  na chytání neinformovanych ovcí. V neposlední řadě naprosto neodpovídajíci počtu Číňanů, co tam nabouchaj... Jinak nechť si každý kdo chce někde kupuje rohlík za 10, natural za 50 a letovou hodinu na 150 za 6900, když ho to naplňuje, ale nechť to necpe ostatním. . 😂 

a jak to dopadlo?

10. 5. 2019 v 21:51 MEP ve Španělsku aneb Seneca, sea and sun – 3. část

A jak to dopadlo? Tahle nebudu spát! Prosím pokračování! :-)

RE: mass

10. 5. 2019 v 17:52 Bilance po nehodě Superjetu v Moskvě je 41 mrtvých a 37 zraněných

Superjet stejně jako 737 nebo A320 neumí vypouštět palivo za letu. Není to ani potřeba. Všechny tyhle stroje mohou v rámci "abnormal procedures" přistávat na maximální vzletové hmotnosti a celkem běžně se to i praktikuje - pokud si to situace žádá. Navíc to letadlo ani nebylo plné a let z Moskvy do Murmansku je ani ne na polovině doletu stroje, takže ani paliva nevezli tolik. Hmotnost to naprosto nezvládnuté přistání rozhodně nevysvětluje.