Mám na to být pilotem?
Facebook Twitter Google+ YouTube RSS E-mail

Letecké motory

Starší články | 1 | 2 | 3 |

Vyrábíme letecký motor: 15. Konečně létáme!

8.8.2016, Filip Zejda, 30 příspěvků, Hodnocení: 3,7, Ultralighty

Stoupat ve školním kluzáku za ultralehkou klubovou vlečnou nepřetržitě 2,5 až 3,5 metru za sekundu? Je to vůbec možné?... Číst dál

Vyrábíme letecký motor: 14. Oprava nahodilé závady

28.8.2015, Filip Zejda, 12 příspěvků, Hodnocení: 3,5, Ultralighty

V minulém článku jsme si popsali úžasný vzlet letadla s motorem 1,2 TSI a přelet, který skončil zatarokováním motoru. Jaké bylo nakonec rozuzlení?... Číst dál

Vyrábíme letecký motor: 13. První pocit z letu

17.8.2015, Filip Zejda, 11 příspěvků, Hodnocení: 3,7, Ultralighty

Až doteď se celý seriál nesl spíše v rovině teoretické – jak se asi bude chovat konvertovaný automobilový motor v letadle. A nyní konečně nadešel čas to doopravdy zjistit.... Číst dál

Vyrábíme letecký motor: 12. Odtučňovací kúra II

31.7.2015, Filip Zejda, Hodnocení: 3,5, Ultralighty

Odlehčit letadlo může být někdy větší problém, než si je většina uživatelů schopná připustit. Naštěstí existují řešení, která pomohou oprostit vašeho miláčka od přebytečných kil. Kde se dá ještě ušetř... Číst dál

Vyrábíme letecký motor: 11. Odtučňovací kúra

22.7.2015, Filip Zejda, 7 příspěvků, Hodnocení: 3,9, Ultralighty

Hubnutí často bolí, stojí mnoho času, práce a odříkání. To platí beze zbytku jak pro lidi, tak pro letadla. Výsledkem je ale figura, která dá vyniknout všech výkonovým schopnostem.... Číst dál

Vyrábíme letecký motor: 7. Výroba reduktoru II

25.1.2015, Filip Zejda, 11 příspěvků, Hodnocení: 3,9, Ultralighty

Po delší odmlce, kdy jsem se soustředil především na výcvik pilotů, se opovažuji v zimní pauze opět ozvat s pokračováním série o výrobě leteckého motoru, která se zastavila téměř před dvěma lety.... Číst dál

Test Atecu 321 Faeta a EFISu Integra

21.4.2013, Michal Raudenský, 41 příspěvků, Hodnocení: 3,3, Ultralighty

Letoun Faeta vznikl jako nový projekt navazující na původní projekty legendárního konstruktéra Oldy Olšanského. Zdědil po nich vnější eleganci, ve skutečnosti se však jedná o zcela nové letadlo.... Číst dál

Vyrábíme letecký motor: 6. Výroba reduktoru I

11.4.2013, Filip Zejda, 6 příspěvků, Hodnocení: 3,1, Ultralighty

V minulém článku jsme si řekli, co očekáváme od reduktoru a jaký by měl být. Řekli jsme si, že použijeme ozubený lineární řemen. Sami jste si zvolili redukční poměr, osovou vzdálenost a další hodnoty.... Číst dál

Vyrábíme letecký motor: 5. Teorie reduktoru

19.3.2013, Filip Zejda, 11 příspěvků, Hodnocení: 3,4, Ultralighty

Pro náš uvažovaný motor 1,2 TSI potřebujeme vhodný reduktor otáček, abychom mohli potřebný výkon převést z motoru na vrtuli.... Číst dál

Vyrábíme letecký motor: 4. Motorové lože

11.2.2013, Filip Zejda, 42 příspěvků, Hodnocení: 3,7, Ultralighty

Uložení motoru do konstrukce draku je komplikovaná záležitost, u které hodí předchozí zkušenosti. Upřímně, vyrobit konverzi motoru je možná jednodušší než jeho kompletní zástavba do draku.... Číst dál

Vyrábíme letecký motor: 3. Hrubé odlehčení motoru

15.1.2013, Filip Zejda, 55 příspěvků, Hodnocení: 3,5, Ultralighty

Pokud konvertujete automobilový motor, je nejdůležitější jeho celková váha a odlehčení – tím se dostaneme k lepšímu poměru výkon / váha a motor nebude tolik zatěžovat motorové lože a trup.... Číst dál

Starší články | 1 | 2 | 3 |

Dokázali byste také na téma Letecké motory napsat podobný článek?
Kdo? Jakej Ota a Karel? Já jsem Pepa a urval se mi knipl!


Přehled leteckých simulátorů v ČR






 


Máte připomínku nebo námět k Aerowebu?
Budeme potěšeni za každý váš námět nebo připomínku. Stále je co zlepšovat :-)


Číslo publikace ISSN 1801-6847. Copyright (c) 2005-2014 Aeroweb.cz. All rights reserved.
Server provozuje společnost Mavisys, s.r.o.