Dnes je 23. září 2018

6:50 18:56

Stáhněte si nový přehled nejdůležitějších frekvencí!

1. 1. 2012 7 příspěvků

Chcete mít nejpoužívanější letecké frekvence vždy po ruce? Vytiskněte si jejich nový a aktualizovaný přehled do vašich nákoleníků.

Zbrusu nový štítek je aktualizovaný k 1. lednu 2012 a navazuje na svého předchůdce, oproti kterému dostal nový kabát. Je nyní ve formátu PDF, a to jak v českém, tak v anglickém jazyce. Tak neváhejte a stahujte!

Přehled nejdůležitějších frekvencí je ve formátu A5, tak aby ideálně zapadl do vašeho nákoleníku.

Přehled nejdůležitějších frekvencí v češtině stahujte ZDE.

Přehled nejdůležitějších frekvencí v angličtině stahujte ZDE.

Mohlo by vás zajímat


Zkušenosti a doplnění našich čtenářů

frekvence

23. 9. 2010 v 13:24 Tomáš

Děkuji, toto se hodí každému pilotovi. Jen bych navrhnul doplnit frekvence o zahraniční země. Např. Wien info 124,400, nebo tuším 118,525, München info 125,800 a další.

Odpovědět

Re: frekvence

23. 9. 2010 v 13:51 Vojta Novotný

Ahoj Tomáši, děkujeme, je to zajímavý nápad a inspirace pro nás :)

Odpovědět

vysvětlení

23. 9. 2010 v 21:48 Mike

Ahoj....možná by stálo za to, vytvořit aji krátký návod na používání jednotlivých frekvencí...protože třeba nechápu, proč je JEN u civilních řízených letišť napsáno 3 minuty před vstupem do CTR z třídy G....když tohle tak nějak platí všeobecně (3 min nebo 10km před vstupem do ŘÍZENÉHO PROSTORU) u všech..i vojenských...což si spousta lidí neuvědomuje..a pak jsou z toho narušení a incidenty v letovém provozu. Proč je toto napsánu v Ostravě u RAD a ne u TWR..??... Dále, třeba k čemu je Pha Terén..?? a Praha Info..?? Když je to podle předpisu řady L Praha Informace/Information...??

Odpovědět

RE: vysvětlení

23. 9. 2010 v 22:20 Adam Zuska

Pokusím se stručně reagovat... Především, ten přehled je POMŮCKA, kterou si může stáhnout DOBROVOLNĚ každý, komu přijde vhod. Není to ani AIP v kostce, ani učebnice, jak létat! To bych rád zdůraznil. Frekvence i poznámky u stanovišť vycházejí především z našich osobních pozorování a zkušeností, na co se nejčastěji zapomíná, popřípadě co je nejdůležitější. Samozřejmě že jsme omezeni i místem, a tak se poznámky zkrátka nevešly všude. U TWR to není proto, že je na věž často člověk přelazen z oblasti (opět vycházíme ze zkušeností). Jak jsem ale již uvedl, je to pomůcka, která někomu možná ušetří čas, někomu možná poslouží k úplně jinému účelu...

Odpovědět

Děkuji!

27. 1. 2012 v 14:56 Miloš

Super práce! Děkuji za pomůcku, bude se hodit :-)

Odpovědět

Poděkování

14. 5. 2012 v 16:28 Pavel

Efektivní, přehledné, užitečné. Děkuji, dobrá práce

Odpovědět

Praha terén

9. 6. 2012 v 11:00 Tomáš

Pomůcka zcela jistě bezvadná, jen jsem nikde nenašel frekvenci PRAHA TERÉN. J e k tomu nějaký důvod. Zdá se mi, že i vojáci svými radary pro přesné zaměření mohou někdy pomoci, zvláště letadlům bez odpovídače.

Odpovědět

Přidat komentář