V Databázi letišť pro Apple nefunguje nákup dat, autoři nabízí řešení

15.01.2014 1 příspěvek

V Databázi letišť pro Apple nefunguje nákup dat, autoři nabízí řešení
V Databázi letišť pro Apple nefunguje nákup dat, autoři nabízí řešení (Zdroj: Aeroweb.cz)

Včera vydaná nová verze aplikace Databáze letišť pro zařízení na platformě Apple iOS se potýká s problémy při nákupu leteckých dat skrze modul InAppPurchase. Autor aplikace a zároveň vydavatel stejnojmenné populární papírové pomůcky Patrik Sainer však nabízí uživatelům dočasné bezplatné řešení.

"Museli jsme změnit způsob licencování užívání dat z jednorázového nákupu na roční předplatné, tak aby to odpovídalo pravidlům a filosofii produktů Apple. Bohužel se nám stále nedaří úspěšně tento přechod vyřešit. Všem uživatelům aplikace se za to omlouvám," sdělil pan Sainer Aerowebu a dodal, že příslušný modul InAppPurchase pro nákup dat musel být dočasně znepřístupněn.

Zároveň však autoři nabízí všem "postiženým" uživatelům dočasné řešení. "Kdo nemá momentálně zpřístupněna data a potřebuje je nyní zpřístupnit, nechť se prosím ozve na email patrik (zavináč) aerobaze (tečka) cz a bude mu zaslán dočasný voucher na stažení dat. Jako kompenzaci za vzniklý problém to nabízíme samozřejmě zdarma." Datum konečného vyřešení problému nechtěl pan Sainer odhadovat.

Autoři však připustili, že současný programátor aplikace "dosáhl svých technických a kapacitních limitů" a proto do svého týmu hledají dalšího člena, vývojáře aplikací pro operační systém iOS. Podrobnosti o nabídce najdete v rubrice Práce zde na Aerowebu.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ!
Pokud jste si data pomocí InAppPurchase za 19,90 Euro v úterý 14/1/2014 zakoupili, prosím kontaktujte nás! Potřebovali bychom od vás informaci o funkčnosti vaší aplikace a nákupu dat.

Moc děkuji, Patrik Sainer (patrik(zavináč)aerobaze(tečka)cz, tel: 602 420 260)!

Mohlo by vás zajímat


Zkušenosti a doplnění našich čtenářů

zkušenost

20.01.2014 v 14:49 ondra

Nechci tu dělat reklamu - ale byl jsem jeden z těch komu se to 14.1. přihodilo. Pan Sainer je stále na telefonu (hotline) a problém vyřešil - dostal jsem novou licenci. Držím palce, at se aplikaci podaří vylepšit a doladit.

Odpovědět

Přidat komentář