Práce v letectví - volná místa
Obchod, marketing


Junior Charter Sales / Obchodní dispečer

Společnost Air Bohemia s.r.o. hledá posilu do svého týmu v rámci obchodně-provozního sektoru. Jedná se o pozici obchodní dispečer a koordinátor letů. Kancelář se nachází na Letišti Václava Havla.

Náplň práce:

  • Směnný provoz (flexibilní rozdělení služeb dle domluvy, provoz je 24/7) na veřejném telefonním čísle a emailu
  • Zasílání a kalkulace charterových nabídek v rámci flotily letadel klientům
  • Vyhodnocování proveditelnosti poptávek
  • Monitorování zakázek od nabídky až po vyhodnocení ziskovosti po uskutečnění letů
  • Koordinace letů a jejich změn s třetími stranami (letiště, úřady, dodavatelé aj.) a ostatními provozními úseky společnosti
  • Proaktivní interní a externí komunikace, průběžné sledování situace a korespondence
  • Po zaučení možnost podílet se na dalších firemních projektech
  • Reprezentování dobrého jména společnosti na trhu

Nutnost:

  • Uživatelská gramotnost práce s PC (MS Office)
  • Plynulá AJ
  • Časová flexibilita
  • Bezúhonnost
  • Odolnost vůči stresu
  • Příjemné a asertivní vystupování
  • Minimálně středoškolské vzdělání (ekon./obch. směr výhodou)
  • Logické a analytické myšlení
  • Týmový duch
  • Ochota učit se novým věcem

Výhoda:

  • Zkušenost v letectví a cestovním ruchu
  • Zkušenost v dispečerské logistice
  • Zkušenost v prodeji
  • Další jazyk – např. ruština, němčina …
  • Vysokoškolské vzdělání
  • Praha a okolí

Nabízíme:

  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Práce v atraktivním prostředí VIP letecké dopravy
  • Práce v příjemném kolektivu
  • Práce v dynamicky se rozvíjející společnosti
  • Možnost práce z domova
  • Možnost karierního růstu a seberozvoje
  • Firemní počítač a telefon

V případě zájmu prosíme o zaslání motivačního dopisu + CV v ČJ a AJ.

Celý inzerát
  • Zveřejněno: 15.05.2023
  • Společnost: Air Bohemia s.r.o.
  • Místo práce: K Letisti 549 Hangar C, 161 00, Praha 6 - Ruzyne

Odpovědět na inzerát

Obchodní zástupce/referent nákupu

Požadavky:

  • Aktivní znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook)
  • Aktivní znalost AJ slovem i písmem včetně vyřizování telefonátů
  • NJ výhodou
  • Komunikativní osobnost
  • Aktivní přístup k práci
  • Spolehlivost, pečlivost
  • Výhoda – zájem o letectví, základní znalost avioniky, znalost prostředí sociálních sítí

Hlavní náplň práce:

  • Nákup zboží,  cenotvorba a podpora prodeje  pro Pilotshop a e-shop
  • Optimalizace skladových zásob
  • Jednání s klienty a obchodními partnery, osobně i telefonicky
  • Zajištění logistiky
  • Vyřizování reklamací
  • Zpracování příslušné obchodní administrativy
  • Zpracování agendy v účetně-informačním systému ABRA, znalost výhodou
  • Spoluúčast na celkové komunikaci společnosti v oblasti médií a reklamy

Nabízíme:

  • Hlavní pracovní poměr
  • Dovolená nad rámec Zákoníku práce
  • Stravenkový paušál
  • Benefitní karta SODEXO
  • Příjemné pracovní prostředí
Celý inzerát
  • Zveřejněno: 11.05.2023
  • Společnost: OK AVIATION Base, s.r.o.
  • Místo práce: LKPR, LKPM
  • Kontaktní telefon: 318 690 644

Odpovědět na inzerát